Nissen-myymälämme ovat toistaiseksi suljettu koronavirustilanteesta (COVID-19) johtuen.   

Päivitetty 3.4.

Hyvä asiakkaamme,  

Nissen-myymälämme ovat toistaiseksi suljettu koronavirustilanteesta (COVID-19) johtuen.   

Olemme seuranneet tilanteen kehitystä päivittäin ja mukauttaneet toimintamallejamme viranomaisohjeiden ja -suositusten mukaan. Tavoitteenamme on ollut  palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin poikkeusolosuhteista huolimatta. Olemme kuitenkin päätyneet sulkemaan myymälämme toistaiseksi 3.4. alkaen. Päätöksen taustalla on asiakkaidemme ja henkilöstömme turvallisuus, joka on meille tärkeintä.  

Olemme koostaneet tälle sivulle lisätietoa asiakkaillemme myymälöiden väliaikaiseen sulkemiseen liittyen. Myymälämme ovat kiinni, mutta olemme asiakkaidemme apuna siitä huolimatta ja päivitämme ajankohtaisia tietoja sivuillemme säännöllisesti. Pyrimme myös rakentamaan väliaikaisia palvelumalleja vastataksemme asiakkaidemme akuutteihin tarpeisiin ja tiedotamme niistä nettisivuillamme heti, kun mahdollista. Verkkokauppamme ja asiakaspalvelumme palvelevat normaalisti.  Pahoittelemme tästä poikkeuksellisesta tilanteesta aiheutuvaa vaivaa ja harmia ja kiitämme sinua ymmärryksestäsi.   

Toivottavasti näemme sinut jälleen pian!   

MITEN PALVELEMME:

Myymälät 

Nissen-myymälämme ovat toistaiseksi suljettu koronavirustilanteesta (COVID-19) johtuen. Ajantasaiset aukioloajat löytyvät osoitteesta www.nissen.fi/myymalat.

Asiakaspalvelu 

Asiakaspalvelumme palvelee osoitteessa asiakaspalvelu@nissen.fi tai puhelimitse numerossa 09-2314 38 50. Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe 9-17, la-su suljettu. Puhelun hinta on paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu.  

Verkkokauppa 

Verkkokauppamme palvelee normaalisti vuorokauden ympäri. Verkkokaupastamme on saatavilla piilolinssejä, valikoima aurinkolaseja ilman voimakkuuksia sekä oheistuotteita. 

 

MITÄ SINUN ON ASIAKKAANA HYVÄ HUOMIOIDA:

Olen saanut tekstiviestin, että tilaukseni odottaa noutoa. Enkö nyt saakaan sitä?  

Myymälöistämme ollaan yhteydessä kaikkiin asiakkaisiin, joiden valmiit tilaukset odottavat noutoa myymälässä. Toimitustavasta sovitaan jokaisen asiakkaan kanssa erikseen, jotta saat varmasti tilaamasi tuotteet myymälöiden sulkemisesta huolimatta.  

Jos sinuun ei olla oltu yhteydessä keskiviikkoon 8.4.2020 mennessä voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme palvelee osoitteessa asiakaspalvelu@nissen.fi tai puhelimitse numerossa 09-2314 38 50. Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe 9-17, la-su suljettu. Puhelun hinta on paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu. 

Asioin myymälässä viime viikolla ja minulle kerrottiin, että saan tilaamani tuotteet Postin noutopisteeseen. Vaikuttaako myymälöiden sulkeminen tähän?  

Ei vaikuta. Viikolla 13 muutimme tilausprosessiamme siten, että tuotteiden hinta maksetaan heti tilauksen yhteydessä kokonaisuudessaan. Toimitamme myymälästä tilaamasi silmä- ja aurinkolasit sekä piilolinssit sinulle lähimpään Postin noutopisteeseen (koskee 24.3. jälkeen tehtyjä tilauksia). Kuitti valmiista tuotteista postitetaan sinulle joko sähköpostitse tai kirjepostina toiveesi mukaan. Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan normaalisti verkkokaupan toimitustapojen ja hinnaston mukaisesti.   

Uudet kehykseni kaipaavat säätämistä, miten menettelen? Entä linssien osalta? 

Olet tervetullut säätämään kehyksiäsi milloin tahansa koronavirustilanteen rauhoituttua.  Linsseissämme on 100 % tyytyväisyystakuu. Olemme pidentäneet linssien tyytyväisyystakuuta koronavirustilanteen vuoksi. Takuu on nyt voimassa aina 31.8.2020 asti 1.3.2020 jälkeen tilatuissa silmä- ja aurinkolaseissa voimakkuuksilla. 

Minulla on akuuttia asiaa silmälääkärilleni, miten toimin? 

Myymälämme ovat suljettuja 3.4. alkaen, mikä vaikuttaa myös silmälääkäreiden vastaanottoihin. Mikäli sinulla on akuutti vaiva tai esim. tarve uusia resepti, niin neuvomme olemaan yhteydessä omaan terveysasemaasi tai lähimpään keskus- tai yliopistolliseen sairaalaan. Tiedotamme nettisivuillamme, kun ajat ovat taas varattavissa myymälässämme. 

Optikko on luvannut soittaa minulle tutkimustuloksistani. Mitä kautta saan tiedon myymälöiden ollessa kiinni?  

Myymälöidemme optikot ovat yhteydessä asiakkaisiin, joilla on keskeneräisiä palvelutapahtumia meillä.   

Mitä jos tarvitsen muuta akuuttia palvelua?  

Pyrimme rakentamaan väliaikaisia palvelumalleja asiakkaidemme akuutteja tarpeita varten. Tiedotamme näistä nettisivuillamme heti, kun mahdollista. Akuuttien silmälääkärin arviota tai hoitoa vaativien vaivojen osalta neuvomme olemaan yhteydessä omaan terveysasemaasi tai lähimpään keskus- tai yliopistolliseen sairaalaan.  

Kuinka kauan myymälät ovat kiinni? Olen varannut ajan, pitääkö minun perua se? 

Myymälämme ovat kiinni toistaiseksi. Myymälöistämme ollaan yhteydessä kaikkiin asiakkaisiimme, joilla on varattuja aikoja lähitulevaisuudessa.  

Onko piilolinssien käyttö turvallista koronavirustilanteen aikana? 

Piilolinssien käyttö korona (Covid-19) pandemian aikana huolestuttaa monia. Tällä hetkellä piilolinssien ohjeiden mukaisella käytöllä ei ole havaittu suurentunutta riskiä sairastua tai levittää koronatartuntaa. Piilolinssien käyttö oireettomana on edelleen turvallista. Jos koet minkäänlaisia sairastumisen merkkejä, piilolinssien käyttö kannattaa lopettaa, kuten normaalitilanteissakin. Mikäli käytät uudelleenkäytettäviä piilolinssejä (kovia, pehmeitä, kuukausi- viikko-, tai jatkuvakäyttöisiä piilolinssejä), älä käytä enää samaa paria, jonka otit käyttöösi ennen sairastumista. Pandemian sekä normaalitilanteessakin kertakäyttöiset piilolinssit ovat turvallisin vaihtoehto. Muista noudattaa aina optikkosi tai silmälääkärisi ohjeita piilolinssien käytön suhteen. Piilolinssien valmistusolosuhteet ovat steriilit kaikissa työvaiheissa, joten piilolinssien välityksellä ei ole mahdollista sairastua. Mikäli sinua askarruttaa oma tilanteesi, ole yhteydessä meihin.  

Miten toimin, jos minulla on maksusitoumus ja tarve uusille laseille?

Jos sinulla on kiireellinen tarve uusille laseille, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme palvelee osoitteessa asiakaspalvelu@nissen.fi tai puhelimitse numerossa 09-2314 38 50. Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe 9-17, la-su suljettu. Puhelun hinta on paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu.