Silmälasit erämaksulla

Kiinnostaisiko silmälasit kätevästi erämaksulla?



Nissen tarjoaa reilut maksuvaihtoehdot

Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden jakaa Nissenillä tehdyn ostoksen maksamisen maksimissaan kuudelle kuukaudelle ilman korkoja tai muita lisäkuluja. Kun ostostesi yhteissumma on vähintään 50 euroa, voit tehdä erämaksusopimuksen yhteistyökumppanimme kanssa Nissen myymälässä. Kyseessä on hyödykesidonnainen kertaluotto, joka avataan maksuhetkellä, eli silloin kun asiakas noutaa tilaamansa tuotteen. Erämaksun ikäraja on 20 vuotta ja luoton myöntämisen ehtona on nuhteeton maksuhistoria.


Silmälasit alkaen 25 euroa kuukaudessa

Erämaksussa minimimaksuerä on 25 euroa kuukaudessa. Näin ollen siis 50 euron minimiostos voidaan maksaa joko yhdessä (50 euroa) tai kahdessa (2 × 25 euroa) erässä. Samaan tapaan 75 euron ostos voidaan maksaa yhdessä (75 euroa), kahdessa (2 × 37,5 euroa) tai kolmessa erässä (3 × 25 euroa) ja niin edelleen. Yli 150 euron arvoisen ostoksen voi aina maksaa 1-6 erässä, jolloin yksi kuukausierä on vähintään 25 euroa. Voit myös maksaa halutessasi koko ostoksen myös kerralla, jolloin saat maksuaikaa ostoksellesi noin 21 päivää. Ensimmäinen maksuerä laskutetaan noin viikon kuluessa ostoksesta, ja laskulla on maksuaikaa 14 päivää.

Kysy lisää eri maksutavoistamme Nissen-myymälöistä!


Huom! Tilausvahvistusmaksu (25 % lasien hinnasta) maksetaan aina tilattaessa.

 

Tutustu valikoimaan Etsi lähin myymälä

 

Tietosuojatiedot

Käsittelemme ja tallennamme henkilötietojasi maksutapaa koskevan luottohakemuksen
käsittelyyn, luottopäätöksen tekemiseen, asiakassuhteen hoitamiseen ja asiakaspalveluun. Tietojen
rekisterinpitäjänä on Lindorff Invest Oy. Tarvitsemme henkilötietojasi, jotta voimme käsitellä
hakemuksesi. Pyydettyjen tietojen antamatta jättäminen estää hakemuksen käsittelyn.


Luottohakemuksen tasapuolisen, sujuvan ja luotettavan käsittelyn varmistamiseksi
luottopäätöksemme perustuu henkilötietojesi automaattiseen käsittelyyn ja arviointiin. Sinulla on
oikeus riitauttaa automaattisesti tehty luottopäätös ja pyytää hakemuksesi käsittelyä uudelleen
manuaalisesti. Voit tehdä sen ottamalla yhteyttä LIndorffin asiakaspalveluun, puh. 02 2700 327.


Voit pyytää omat tietosi Lindorffin asiakaspalvelusta tai tietosuojasivulta löytyvällä sähköisellä
lomakkeella. Lisätietoja omien tietojen tarkistamisesta ja muista oikeuksistasi, henkilötietojen
käsittelystä ja automaattisesta päätöksenteosta osoitteessa lindorff.fi/tietosuoja


Uppgifter om datasskydd


Vi behandlar och sparar dina personuppgifter vid vår behandling av er kreditansökan, vid vårt
kreditbeslut, vid skötandet av våra kundrelationer och vid vår kundbetjäning. Uppgifternas
registeransvariga är Lindorff Invest Oy. Vi behöver dina personuppgifter för att kunna behandla
din ansökan. Ifall du inte uppger de begärda uppgifterna hindrar det vår behandling av er ansökan.


För att garantera en jämlik, smidig och tillförlitlig behandling av en kreditansökan baserar sig vårt
kreditbeslut på en automatisk behandling och bedömning av dina personuppgifter. Du har rätt till
att bestrida ett kreditbeslut som är gjort automatiskt. Du kan be om att din ansökan behandlas på
nytt manuellt genom att kontakta Lindorff kundservice, tfn 02 2700 327.


Du kan be om dina egna uppgifter från Lindorff kundservice eller genom att fylla i en elektronisk
blankett som finns på dataskydds-internetsidan. Tilläggsuppgifter om hur du kan kontrollera dina
egna uppgifter och om dina rättigheter, om vår behandling av personuppgifter och den automatiska
beslutsprocessen hittar du på adressen lindorff.fi/tietosuoja


Data privacy


Lindorff Invest Oy, as a data controller, processes your personal data when we handle your credit
application, perform a credit decision, manage your customership or when we provide customer
service to you. We need your personal data in order to be able to process your credit application.


The failure to provide the requested data will prevent the handling of your application.
In order to ensure impartial, fluent and reliable processing of each credit application, we utilize
automated decision-making where we process your personal data. You have the right to contest this
automated decision and request that your credit application is re-processed manually by contacting
Lindorff customer service, tel. 02 2700 327.


You are also entitled to access your personal data by contacting Lindorff customer service or by
using the electronic form which is available in Data Privacy web pages. More information about
data subject´s rights including right of access and automated decision-making from our web pages
lindorff.fi/tietosuoja


Varmista mahdollisuutesi maksaa laskulla tai erissä – tee luottopäätös jo ennakkoon!




Lähetä tekstiviesti:
HENKILÖTUNNUS
POSTINUMERO
LINSSIT






esim. 123456-789× 00100 LINSSIT






numeroon
0404 800 900
ja saat päätöksen paluuviestinä.





Lähettämäsi tekstiviesti maksaa normaalin tekstiviestin hinnan. Saamasi viestit ovat ilmaisia. Haettu ennakkoluottopäätös ei sido kuluttajaa tekemään ostosta. Haettu ennakkoluottopäätös ei myöskään sido palveluntuottajaa luoton myöntämiseen. Palvelu on tarkoitettu nopeuttamaan ja helpottamaan asiointiasi liikkeessä.


 




Valitse haluamasi kehykset -napista, niin näet kokonaishinnan.